老爸的英文情書

Dear wang litte sister: 親愛的王小姐
From see you one eye, I shit love you. 自從看到你的第一眼 , 我便愛上你。
Your eyes close, I die; your eyes open, I come back to live.
Your eyes close and open again and again,I die again and again.
妳的眼睛閉上,我就死了,你的眼睛打開,我又活過來,妳的眼睛貶啊貶 , 我就死去活來 ?
Maybe you do not remember me, no matter.
When you carefully look at me, you will one see clock.
也許你不記得我 , 沒有關係 , 當你仔細看著我,你就會一見鍾情
I think l should introduce myself to you.
我想應該介紹一下自己。
I call Li big great. Toyear 25
我叫李大偉 , 今年 25 ( 今天是 today, 那麼今年就是 toyear. 至於偉就翻成 great 吧! )
My home have four mouth people-papa, mama, I and DD.
我家有四口人 .. 爸爸、媽媽、我和弟弟。
I am a good man, in a big company work.
我是一個好男人,在一家大公司上班。
I do early fuck every day, so that I can have strong body to protect you..
我每天都做早操,這樣我會有強壯的身體來保護你。
Please come to eat and sleep with me, or I will cut my hair to be a monk,
and find a place where many monks live in to over my life;
請嫁給我吧 , 否則我將削髮為僧 , 找個廟來了此一生。
( 實在想不起「嫁」字怎麼翻譯,好在頭腦靈光 , 嫁過來不就是和我吃住在一起。至於「廟」字 , 也不會翻譯,不過很多和尚住在一起的地方,就是廟。 )

Like Your people
喜歡妳的人

好站精彩內容推薦